(8 5) 230 9309
Kasdien nuo 8 iki 21 val.

Klientams aktuali informacija


Nauja paslauga - BARBORA Express

  • ​Minimali užsakymo suma: 9.99 Eur
  • Pristatymo mokestis: 0 Eur
  • Pristatymo laikas: nuo 10 iki 20 val.
  • Pristatymo vieta: pasirinkta MAXIMA parduotuvė

PREKIŲ ATSIĖMIMO PROCESAS

  1. Užsiregistravę BARBORA svetainėje, sukraukite norimas prekes į krepšelį, pasirinkite savo apskrityje esančią, jums patogiausią, atsiėmimo stotelę bei atsiėmimo laiką. Apmokėkite užsakymą.
  2. Apmokėję užsakymą el. paštu ir SMS žinute gausite užsakymo patvirtinimą, o kai jūsų prekės bus suruoštos – atskirą SMS žinutę, kad prekes jau galite atsiimti. SMS žinutėje taip pat bus nurodytas telefono numeris, kuriuo reikės pasiskambinti atvykus į pirkinių atsiėmimo stotelę.
  3. Atvykę, MAXIMA parduotuvės viduje arba automobilių stovėjimo aikštelėje, šalia parduotuvės, ieškokite BARBORA stendo ir paskambinkite žinutėje, el. laiške arba stende nurodytu numeriu bei praneškite kur atsiimsite užsakymą – parduotuvės viduje ar norite, kad užsakymas būtų pristatytas į automobilį. Netrukus po skambučio, savo užsakymą gausite pasirinktu būdu.

ATSISKAITYMAS

Siekdami apsaugoti tiek jus, tiek mūsų darbuotojus, galimybės atsiskaityti grynaisiais pinigais bei kortelėmis atvykus į pirkinių stotelę nėra. 


PINIGŲ GRĄŽINIMO TVARKA

Jei po prekių pristatymo ar atsiėmimo pirkinių krepšelyje pasigedote prekės, pirmiausia patikrinkite Jums el. paštu atsiųstą prekių lydraštį. Jei matote, kad prekė nesurinkta ir paryškinta (0 vnt. ir 0 EUR) arba surinktas mažesnis jos kiekis, papildomai nieko daryti nereikia. Susidariusi permoka bus grąžinta per 5 darbo dienas į banko sąskaitą, iš kurios atlikote mokėjimą. Jei prekių lydraštyje matote, kad prekė turėjo būti pristatyta, tuomet prašome ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių gavimo informuoti mus telefonu: (85) 230 9309 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt, tiksliai išdėstant situaciją.


DUK

Visus kitus, dažniausiai užduodamus klausimus, rasite čia.