(8 5) 230 9309
Kasdien nuo 8 iki 21 val.

Dažniausiai užduodami klausimai


Kaip apsipirkti internetinėje parduotuvėje BARBORA

  • Kaip galima atsiskaityti už prekes?

    Užsisakę prekes į namus arba pasirinkę prekių atsiėmimą BARBORA Express stotelėje už jas galėsite atsiskaityti naudodamiesi elektronine bankininkyste - SEB, Swedbank arba Luminor|DNB, kreditine arba debetine kortele (kortelėje turi būti aktyvuotos 3D Secure bei saugaus atsiskaitymo paslaugos, taip pat kortelė turi būti registruota Europos bendrijos šalyje). Įmonės turi galimybę gauti išankstinę sąskaitą, kurią gavus elektroniniu paštu reikia apmokėti iki laiške nurodyto laiko, paspaudus sugeneruotą unikalią nuorodą.

  • Kokia yra minimali prekių užsakymo suma?

    Minimali prekių krepšelio suma nepriklausomai nuo Jūsų pasirinkto pristatymo arba atsiėmimo būdo yra 9,99 €.

  • Ar galima įsigyti prekių įmonės vardu ir gauti sąskaitą faktūrą?

    Jei norite gauti sąskaitą faktūrą įmonės vardu, paskutiniame apsipirkimo žingsnyje Jums reikia pasirinkti, kad perkate kaip „Juridinis asmuo“. Suveskite reikiamus įmonės rekvizitus, juos išsaugokite ir pasirinkite apmokėjimo būdą. Sąskaitą faktūrą Jums atsiųsime el. paštu, kai Jūsų užsakymas bus galutinai užbaigtas (tai gali užtrukti iki kitos dienos ryto po užsakymo pateikimo). Atkreipiame dėmesį, kad atlikus užsakymą, įmonės rekvizitų savarankiškai pakeisti negalėsite. Jeigu po užsakymo pateikimo atnaujinote įmonės rekvizitus, pakeitimai galios tik naujiems užsakymams. PVM sąskaitos faktūros yra perrašomos tik tuo atveju, jei nepraėjo daugiau nei 3 d. d. po prekių pristatymo. Norėdami perrašyti sąskaitą faktūrą, prašome kreiptis el. paštu – pagalba@barbora.lt

  • Ar galima vieno užsakymo sąskaitą išskaidyti į kelias?

    Vieno užsakymo sąskaitos faktūros išskaidyti į kelias skirtingas sąskaitas, galimybės, nėra. Norėdami, kad tam tikros prekės būtų atskirose sąskaitose, rekomenduojame pateikti kelis skirtingus užsakymus, taip galėsime išrašyti skirtingas sąskaitas faktūras tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims.

  • Ar pirkdamas internetinėje parduotuvėje BARBORA gaunu pinigų į AČIŪ kortelę ?

    Pirkdami internetinėje parduotuvėje BARBORA, į užregistruotą Jūsų AČIŪ kortelę grįžta 1% MAXIMA pinigų. Pinigai yra įskaitomi į nuolaidų kortelę per 5 darbo dienas. Už įsigytus alkoholinius gėrimus AČIŪ pinigai nesikaupia.

  • Ar galima panaudoti AČIŪ kortelėje sukauptus pinigus?

    Apsipirkdami internetinėje parduotuvėje BARBORA, sukauptus MAXIMA pinigus galite panaudoti tik fizinėje MAXIMA parduotuvėje. Internetinėje parduotuvėje BARBORA panaudoti sukauptų MAXIMA pinigų, galimybės nėra.

Prekių užsakymas

  • Ar galima papildyti jau atlikto užsakymo krepšelį?

    Prekių krepšelį papildyti galite iki tam tikro laiko, kol užsakymas dar nėra vykdomas. Krepšelio papildymo ieškokite dešinėje puslapio pusėje bei skiltyje „Mano duomenys“-> „Pirkimų istorija“ ten rasite galimybę papildyti užsakymą:

    Jeigu nei vieno iš šių užrašų nematote, Jūsų užsakymas jau yra pradėtas vykdyti ir dėl šios priežasties jo papildyti galimybės nėra.

    Pasirinkus krepšelio papildymo funkciją, papildomoms prekėms išsirinkti turėsite 15 min.

    Atkreipiame dėmesį, kad:

    - Pasirinkus krepšelio papildymo funkciją minimalios užsakymo sumos nėra;
    - Atsiskaityti už papildomas prekes galėsite tik tokiu pačiu būdu kaip ir už pagrindinį užsakymą;
    - Papildomos prekės bus pristatytos tuo pačiu metu ir tuo pačiu adresu kaip ir pagrindinis užsakymas, kurį pildote;
    - Jau patvirtinto užsakymo pristatymo mokestis (jeigu jis buvo taikomas), net ir papildžius pirkinių krepšelį, išlieka ir nesikeičia.  
    - Pildant užsakymą panaudoti nuolaidos kupono kodo galimybės nėra.

  • Ar galiu sveriamų prekių, pvz., apelsinų, užsisakyti vienetais?

    Jeigu prie prekės yra pasirinkimas „vnt“, prekę į pirkinių krepšelį galite įsidėti vienetais. Rinkdamiesi sveriamas prekes ir dėdami į pirkinių krepšelį, skiltyje „vnt.“ galite įrašyti prekės svorį (kilogramais), arba kiekį (vienetais). Jei pasirinksite, pvz., 3 vnt. apelsinų, Jums bus apskaičiuota taip: 3 vnt. × vidutinis vieno apelsino svoris. Sistemoje yra įvesti vidutiniai sveriamų prekių svoriai. Jei surinkti apelsinai svers mažiau nei sistemoje nurodytas vidutinis prekės svoris, kainų skirtumas, atsiradęs dėl sveriamų prekių svorio paklaidos, Jums bus grąžintas per 5 darbo dienas į sąskaitą, iš kurios gavome mokėjimą už pirkinius. Jei gauti apelsinai bus didesnio svorio nei sistemoje nurodytas vidutinis prekės svoris, Jums pristatysime 3 apelsinus, kaip ir buvote užsakę. Už papildomą svorį Jums mokėti nereikės.

  • Kas yra krepšelių ruošiniai ir kaip jais naudotis?

    Jūsų patogumui suteikiame galimybę susikurti dažnai perkamų prekių krepšelių ruošinius. Jų galite turėti kiek tik norite: suformuokite savaitgalio pietų, šeimos savaitės ar ypatingos šventės pirkinių krepšelius. Kai turėsite savo prekių krepšelio ruošinį, nereikės kaskart visų prekių rinkti iš naujo po vieną. Atsidarę ruošinį, galėsite jį koreguoti ir pritaikyti konkrečiam apsipirkimui. Norėdami sukurti krepšelio ruošinį tą galite padaryti pagrindinio meniu skiltyje „Mano prekės“. Šioje skiltyje matysite krepšelių ruošinius ir pastaruosius Jūsų pirkinius. Paspaudę mygtuką „Naujas ruošinys“ įrašykite norimą ruošinio pavadinimą ir jį išsaugokite. Radę patikusią ar norimą įsigyti prekę mūsų asortimente, spauskite širdies ikoną ir išsirinkite ruošinį, į kurį norite ją pridėti.

  • Ar yra taikomas prekių pakavimo mokestis?

    Užsakymui yra taikomas fiksuotas 0,29 € pakavimo mokestis, kuris nepriklauso nuo Jūsų užsakymui sunaudotų maišelių kiekio.

Prekių pristatymas

  • Ar galimas prekių atsiėmimas arba pristatymas tą pačią dieną, kai jos užsakomos?

    Prekės gali būti pristatomos į namus arba BARBORA Express stotelę dar tą pačią dieną, jeigu yra laisvų pristatymo laikų. Visus laisvus laikus galite matyti dešinėje puslapio pusės skiltyje „Rezervuoti laiką“.

  • Ar galima atlikus užsakymą pakeisti pristatymo adresą, datą arba laiką?

    Jei pasirinkote netinkamą užsakymo pristatymo, adresą, datą arba laiką, kreipkitės telefonu: (8 5) 230 9309 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt ir mes atšauksime Jūsų užsakymą.

  • Ar užsisakant prekes iš internetinės parduotuvės BARBORA yra taikomas prekių pristatymo mokestis ?

    Pasirinkus BARBORA Express prekių atsiėmimą parduotuvėje, pristatymo mokestis nėra taikomas. Užsisakius prekes į namus, yra taikomas pristatymo mokestis - 1,99 €.

    UAB „Barbora“ pasilieka teisę prekių pristatymo mokestį keisti ar šio mokesčio netaikyti. 

  • Noriu atšaukti užsakymą, kaip tai padaryti?

    Norėdami atšaukti užsakymą, prašome skambinti mums telefonu: (8 5) 230 9309 arba rašyti el. paštu: pagalba@barbora.lt. Jei prekes užsisakėte į namus, užsakymą galėsime pakoreguoti, jei pasirinkote pristatymą į BARBORA Express stotelę, Jūsų užsakymą turėsime atšaukti.

  • Per kiek laiko yra pristatomos prekės? Per kiek laiko turėčiau jas atsiimti?

    Pasirinkus prekių pristatymą į namus, prekes pristatysime Jūsų pasirinktu laiku, 1 val. intervalu. Pasirinkus prekių pristatymo laiką, jis Jums yra rezervuojamas 40 min., kad galėtumėte užbaigti užsakymą ir sumokėti. Po šio termino Jūsų laiko rezervacija yra atšaukiama, o norint tęsti užsakymą Jums reikia pasirinkti naują pristatymo laiką. Esant nenumatytoms oro ar kelių eismo sąlygoms, kurios apsunkina arba kartais net neleidžia pristatyti užsakymo, mūsų klientų aptarnavimo centras visuomet susisiekia su klientais dėl galimo alternatyvaus užsakymo detalių suderinimo (pvz. kito laiko, datos ar adreso parinkimas).

    Pasirinkus prekių atsiėmimą BARBORA Express stotelėje, prekės bus saugomos Jūsų pasirinktu laiku, 1 val.

  • Kodėl užsakytos prekės nepristatė, tačiau ją vis dar matau asortimente?

    Prekės yra surenkamas pristatymo dieną, prieš pristatant Jūsų užsakymą, todėl kartais surinkimo metu parduotuvės lentynoje nebūna Jūsų užsakytos prekės ir mes jos pristatyti negalime, tačiau ją galite vis dar matyti mūsų asortimente. Jei pageidaujate, kad surinkimo metu Jums būtų įdėta analogiška prekė, jei užsakytos surinkimo metu nebūtų, savo paskyroje pažymėkite, jog sutinkate gauti pakaitalus. Tą galite padaryti savo paskyros skiltyje: „Mano duomenys“ – „Pakaitalų naudojimas“ – „Naudoti pakaitalus visuose mano pirkimų krepšeliuose“.

  • Kodėl BARBORA RXPRESS prekių asortimentas yra mažesnis nei pagrindinėje BARBORA?

    Šiuo metu BARBORA Express asortimentą sudaro pačios būtiniausios prekės, tačiau ateityje ateityje prekių asortimentą planuojame plėsti.

  • Sumokėjau už pirkinius, tačiau pirkimų istorijoje matau, kad užsakymas yra neapmokėtas arba atšauktas. Ar užsakymas bus pristatytas?

    Prisijunkite prie savo el. bankininkystės ir patikrinkite, ar pinigai buvo tikrai nuskaičiuoti iš Jūsų banko sąskaitos. Jeigu taip, tuomet šiek tiek luktelkite ir vėl patikrinkite užsakymo statusą pirkimų istorijoje. Jei pinigai buvo nuskaičiuoti, tačiau užsakymo statusas nepasikeitė, prašome kreiptis el. paštu – pagalba@barbora.lt, nurodant užsakymo numerį bei pridedant mokėjimo išrašą.

Prekių ir pinigų grąžinimas

  • Ką daryti, jei gavau nekokybiškas prekes ir noriu jas grąžinti?

    Pasirinkus pristatymą į namus, nekokybiškas prekes galite iš karto atiduoti kurjeriui, kol jis dar nėra išvykęs. Jei pastebėjote jau kurjeriui išvykus arba atsiimant prekes iš BARBORA Express stotelės, kad gautos prekės yra nekokybiškos, prašome ne vėliau kaip 72 valandas nuo prekių pristatymo arba atsiėmimo laiko kreiptis telefonu: (8 5) 230 9309 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt, atsiunčiant nekokybiško produkto nuotrauką ir tiksliai išdėstant situaciją. Jeigu apie nekokybiškas prekes pranešite praėjus daugiau nei 72 valandoms nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo laiko, mes negalėsime užtikrinti, kad situacija bus išspręsta Jūsų naudai.

  • Ką reiškia prie prekės nurodytas žymėjimas „Šiandien“?

    Žymėjimas „Šiandien” nurodo, kad prekę rekomenduojame suvartoti per 12 valandų nuo prekės pristatymo.

  • Ką reiškia ant produkto nurodytos galiojimo žymėjimas?

    Užrašas „Užrašas „Tinka vartoti iki...“ nurodo, kad tai labai greitai gendantis maisto produktas, galintis per trumpą laiką sukelti tiesioginį pavojų žmonių sveikatai. Įprastai šiuo užrašu ženklinami švieži, atvėsinti maisto produktai, tokie kaip jogurtas, pienas, mėsa, įskaitant maltą mėsą ir mėsos gaminius, žuvis ir jos produktai, nepasterizuotos vaisių sultys ir t. t. Žymuo nurodo terminą imtinai.

    Užrašas „Užrašas „Geriausias iki...“ paprastai pateikiamas ant negreitai gendančių maisto produktų pakuočių, pavyzdžiui, kruopų, miltų, makaronų, taip pat konservuotų, džiovintų maisto produktų ir t. t. Daugelis šių maisto produktų pasibaigus šalia užrašo „Geriausias iki...“ nurodytam terminui dar yra saugūs vartoti, tačiau jų kokybė jau gali būti pablogėjusi, pavyzdžiui, susilpnėjęs aromatas. Žymuo nurodo terminą imtinai.

  • Ką daryti, jei gavau ne visas užsakytas prekes arba gavau tokias, kurių neužsakiau?

    Jei pastebėjote prekių neatitikimus kurjeriui išvykus arba atsiimant prekes iš BARBORA Express stotelės, prašome kreiptis telefonu: (8 5) 230 9309 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt tiksliai išdėstant situaciją ir nurodant tikslius prekių pavadinimus. Jums susisiekus pasistengsime kuo greičiau išspręsti susidariusią situaciją. Skundai dėl negautų prekių priimami per 72 val. nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo laiko. Jeigu apie negautas prekes pranešite praėjus daugiau nei 72 valandoms nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo laiko, mes negalėsime užtikrinti, kad situacija bus išspręsta Jūsų naudai.

  • Gauta prekė man netinka, kaip galėčiau ją grąžinti ar pakeisti?

    Jeigu gauta prekė jums netinka, jos pakeisti parduotuvėje, galimybės, deja, nėra. Norėdami grąžinti prekę, prašome kreiptis telefonu: (8 5) 230 9309 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt tiksliai išdėstant situaciją ir nurodant tikslų prekės pavadinimą. Jums susisiekus pasistengsime kuo greičiau išspręsti susidariusią situaciją.

  • Ar reikės sumokėti sumos skirtumą, jei gavau daugiau sveriamų prekių, nei užsakiau ir sumokėjau?

    Jei dėl sveriamų produktų paklaidos gavote prekių už didesnę sumą, nei sumokėjote, už papildomą svorį Jums mokėti nereikės.

  • Sumokėjau daugiau, nei nurodyta galutinėje sąskaitoje faktūroje, kurią gavau su prekėmis. Ar man bus grąžinti pinigai?

    Jei gavote prekių už mažesnę sumą nei sumokėjote, susidariusi permoka bus grąžinta per 5 darbo dienas į banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius.

  • Per kiek laiko grąžinami pinigai už nepristatytas ar nekokybiškas prekes? 

    Susidariusi permoka už nepristatytas ar nekokybiškas prekes yra grąžinama per 5 darbo dienas į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.

BARBORA prekių asortimentas

Internetinėje parduotuvėje BARBORA galiojančios akcijos

Tara ir užstato sistema

  • Koks yra užstato už daugkartinę arba vienkartinę tarą dydis?

    Nuo 2016.02.01 užstato už daugkartinę ir vienkartinę pakuotę dydis yra 0,10 EUR. Internetinėje parduotuvėje BARBORA užstato kaina nurodoma po prekės kaina.

  • Kaip žymimos prekės, supakuotos daugkartinėje taroje ?

    Šios prekės žymimos tokiu simboliu 

  • Už kurią vienkartinę tarą reikia mokėti užstatą ?
    0,10 EUR užstatas imamas už alų, alaus kokteilius, sidrą, kriaušių sidrą, vaisių vyną, vaisių vyno kokteilius, vaisių vyno gėrimus, kitus fermentuotus gėrimus, alkoholinius kokteilius ir nealkoholinius gėrimus (gaiviuosius gėrimus, stalo vandenį, girą), natūralų mineralinį vandenį, šaltinio vandenį, fasuotą geriamąjį vandenį, sultis, nektarą, supakuotus į stiklinę, plastikinę (PET) ar metalinę vienkartinę pakuotę, kurios talpa didesnė negu viena dešimtoji (0,1) litro, bet mažesnė negu trys (3) litrai.
    Prekės, dalyvaujančios užstato sistemoje, žymimos simboliu.  Internetinėje parduotuvėje BARBORA užstato kaina nurodoma po prekės kaina.

Nuolaidų kuponai

  • Už kokią sumą turiu apsipirkti, kad galėčiau pasinaudoti kupono suteikiama nuolaida?

    Kupono nuolaida galioja atsiimant prekes parduotuvėje, kai perkame prekių bent už 9.99 Eur sumą (neįskaintant prekių pakavimo ir pristatymo mokesčio) pridedant nuolaidų kupono vertę. Pavyzdžiui, jeigu Jūsų nuolaidų kupono vertė yra 3 €, tam, kad pasinaudotumėte nuolaida, turite išsirinkti prekių už ne mažiau kaip 12.99 €. Kadangi kuponai nėra taikomi įsigyjant alkoholinius gėrimus, norint pasinaudoti kuponu, kurio vertė yra 3 €, įsigyjamų prekių (kitų nei alkoholiniai gėrimai, pradinio maitinimo kūdikių mišiniai bei žurnaliai) bendra kaina turi būti ne mažesnė kaip 3 €, o bendras pirkinių krepšelis (įskaitant ir alkoholinius gėrimus) – ne mažesnis kaip 12.99 €.

  • Ar galiu panaudoti 2 kuponus vienam apsipirkimui?

    Vienas nuolaidos kuponas galioja tik vienam apsipirkimui.

  • Kur man reikės suvesti nuolaidos kupono kodą?

    Prisijunkite prie el. parduotuvės www.barbora.lt;

    Sudėkite norimas prekes į pirkinių krepšelį ir spauskite „Pirkti";

    Puslapio apačioje po užrašu „Nuolaidos kodas“ įveskite kodą į langelį ir spauskite „Aktyvuoti“;

  • Kokios yra nuolaidų kupono naudojimo taisyklės?

    1. Nuolaidų kuponą gali panaudoti tik registruoti internetinės parduotuvės BARBORA vartotojai.

    2. Nuolaidų kupono kodas gali būti atsiunčiamas spausdintoje skrajutėje, elektroniniu laišku ar nurodant nuolaidų kupono kodą telefonu.

    3. Nuolaidų kupone esantis kodas gali būti panaudojamas tik vieną kartą ir tik perkant elektroninėje parduotuvėje BARBORA.

    4. Nuolaidos kupone nurodyta nuolaida nėra taikoma minimaliam prekių krepšeliui.

    5. Nuolaidų kuponai į pinigus nekeičiami.

    6. Nuolaidų kuponus draudžiama parduoti.

    7. Nuolaidų kuponų negalima panaudoti atsiskaitant už alkoholinius gėrimus. Jei pirkinių krepšelyje yra alkoholinių gėrimų ir kitų prekių, kitų prekių bendra kaina turi būti ne mažesnė nei nuolaidų kupono vertė.

    8. Nuolaidų kuponai galioja iki ant jų nurodytos datos. Nuolaidų kuponai, kurių galiojimo data jau pasibaigusi, į elektroninėje parduotuvėje BARBORA parduodamas prekes nekeičiami, jų galiojimas nepratęsiamas ir jie nekompensuojami.

    9. Už informacijos saugumą atsako nuolaidų kuponą turintis asmuo.

    10. Visi nuolaidų kuponai gali būti panaudoti tik elektroninėje parduotuvėje BARBORA įsigytų prekių krepšelio sumai sumažinti. Nuolaidų kuponai nėra sumuojami, taip pat nuolaidų kuponams nėra taikomos kitos elektroninės parduotuvės BARBORA nuolaidos.

    11. Panaudoti nuolaidų kuponai nekompensuojami.

    12. Negaliojantys, pamesti ar kitaip sugadinti (pvz., pažeistas kupono kodas, kurio neįmanoma identifikuoti) nuolaidų kuponai nekompensuojami, jų galiojimas nepratęsiamas.

    13. Nuolaidų kuponai į kitus kuponus nekeičiami ir negrąžinami.

    14. Kilus nesklandumams dėl apmokėjimo, prašom nedelsiant kreiptis į UAB „Barbora“ el. paštu pagalba@barbora.lt arba telefonu +370 5 255 5787.

Papildomos BARBORA paslaugos

  • Ką reiškia žuvies išdorojimo paslauga?

    Pasirinkus žuvies išdorojimo paslaugą, žuviai bus pašalinami žvynai, žiaunos ir viduriai. Įspėjame, kad dorojant žuvį susidaro apie 15-20 proc. atliekų. Mokama už bendrą žuvies svorį prieš išdorojimą. Akcijos metu ši paslauga nėra teikiama.

  • Ką reiškia mėsos malimo paslauga?

    Kai kuriems mūsų šviežios mėsos gaminiams teikiama mėsos sumalimo paslauga. Pasirinkite pageidaujamos mėsos dalį ir svorį, ir ji bus sumalta. Mokama už bendrą mėsos svorį prieš sumalimą.

  • Ką reiškia mėsos pjaustymo funkcija?

    Kai kuriems mėsos gaminiams yra taikoma plono supjaustymo paslauga. Gaminiai yra supjaustomi specialiu sleiseriavimo aparatu mažiausiu konkrečiam gaminiui įmanomu nustatytu rėžiu (nuo 2 iki 4 mm). Įspėjame, kad pjaustant suformuotus vytintus mėsos gaminius yra galimas pjausnio aptrupėjimas arba formos praradimas. Mokama už gaminio svorį prieš supjaustymą.

Privatumo ir slapukų naudojimo politika

  • Kas yra slapukai (angl. cookies)?

    Slapukas yra nedidelis failas, atsiųstas į įrenginį, naudotojui besilankant atitinkamoje interneto svetainėje. Slapukų pagalba interneto svetainė atpažįsta naudotojo įrenginį (pvz., naudotojui kitą kartą apsilankius šioje interneto svetainėje), tokiu būdu sudarant galimybę palengvinti vartotojui naršymą svetainėje ir (arba) suteikiant tam tikrą informaciją svetainės savininkui apie svetainės naudojimą.

  • Kokius slapukus naudojame?

    BARBORA parduotuvė naudoja tiek būtinuosius (svetainės veikimą užtikrinančius ar naudojimąsi ja palengvinančius) slapukus, tokius kaip filtravimo nustatymų ar prisijungimo prisiminimo, tiek ir analitinius slapukus. Iš pastarųjų BARBORA parduotuvė naudoja „Google Analytics“ įra&scaron